Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

čtvrtek 30. července 2020

Posílám ti voňavý pozdrav

Růže mám moc ráda, tyhle pnoucí jsou z naší zahrádky :-)

12 komentářů:

  1. Pnoucí růže máš nádherné i celý obrázek.Mladí mají rudé pnoucí růže a hodně se rozrostly a je to opravdová nádhera.Ali,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Jituš, mám červené, oranžové, žluté, růžové, bílé,pak takové jemně nazelenalé až porcelánové, stará anglická odrůda..vše pnoucí...a spoustu klasických zahradních, všech barev. Růže, Hortenzie a spoustu jiných květin...potrava pro duši,:-) děkuji a přeji prima den...♥

      Vymazat
  2. Bože Ali to je krása...Hezké ráno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří, když to vše kvete je to opravdu krásné, děkuji, měj se fajně...♥

      Vymazat
  3. Dobré ráno Aličko, konečně Tě jsem našla. Parádní růže, celý obrázek je nádherný ❤️🌻🌺🌼🌹🌞❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Leni, :-) ráda tě vidím...dííky...♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ali moc děkuji za krásný pozdrav obrázek je nádherný **********************strašné vedro ani venku se nedá sedět byla jsem se aspon na chvilku u vnučky u bazenu ale nedá se tam sedět ,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětko, tady bylo taky parno, byla jsem zalezlá a ven jsem šla až kolem šesté odpoledne musela jsem zalévat.Díky za písnutí...♥

      Vymazat
  6. Úzasný obrázek a moc hezká animace. Jsi Aličko moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké ❤️ u nás celý den pršelo a vypadá to že i noc proprší ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květko, u nás taky pršelo...i v noci....dííky...♥

      Vymazat

Děkuji za komentáře.