Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

úterý 11. srpna 2020

Jen tak - hudební prezentace...pro spuštění či stažení klikni levou myší a vyber...

 

8 komentářů:

  1. Překrásná růžičková prezentace.Musím se podívat,zda vůbec mám ještě v počítači PowerPoint.Kdysi mě v něm dělat hodně bavilo.
    Ali,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Královna květin, úžasná prezenzace, skvělé 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ty růžičky jsou moje ze zahrádky... ty jednoduché (bílá, červená) jsou pnoucí a krásně se rozrůstají...děkuji...♥

      Vymazat
  3. Nádheráááááááááááááááááááá moc hezký udělané ***************************včem si to dělala nádherné animace květin ***********************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětko, dííky...PPS-KA je dělaná v PowerPointu...♥

      Vymazat
  4. Nádherně jsi si vyhrála Ali , já tady ty efekty neumím 🌸❤️🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale umííš, jenom jsi je nezkusila :-) obrázky jsem si připravila a pak jsem si hrála...děkuji. Květko...♥

      Vymazat

Děkuji za komentáře.