Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

středa 26. srpna 2020

Prima večer


 

14 komentářů:

  1. Nádherný obrázek Aličko. Krásně jsi zase tvořila. Přeji Ti krásný a klidný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Také hezký večer přeji i já Tobě moc hezké.**********************

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný obrázek Aličko, moře má svoje kouzlo 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji,ještě by to chtělo zvuk :-) moře mám moc ráda...byla jsem u něj i dvakrát ročně, teď už poslední roky to nejde, nemohu... mám doma maminku... ♥

      Vymazat
  4. Překrásný obrázek,na moře bych vydržela koukat.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, ahoj, já též...ještě by to chtělo ozvučit. Mám natočené video, kde sedím časně ráno na břehu moře.Nikde ani noha, pouze křik racků a šum mořských vln ...v dáli rybářské bárky :-) balzám...díky...♥

      Vymazat

Děkuji za komentáře.