Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

pátek 28. srpna 2020

V krajinách snů - Marcel a Petra Zmožkovi

 Pro přehrání - klik levou myší na obrázek a spustit přehrávání.... pokud chceš někomu odeslat,   zkopíruj  při přehrávání odkaz v levém horním rohu...
 

8 komentářů:

  1. Aličko, paráda i pěkná písnička 💕🌸💖🌷🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji, mám ráda text té písně...♥

      Vymazat
  2. Překrásné,nic není třeba dodávat.Mám tyhle tvoje obrázky s hudbou ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já ač přízemní kozoroh mám duši romantika a hudbou žiju, ale...má to jedno velké, ale...písnička mě musí něčím oslovit, alespoň já to tak mám. Proto tady mám Hanu Hegerovou...hudba, text, zpěv...pro mě královna českého šansonu, moje srdcová záležitost. Každému se libí něco jiného, ale pokud jede někdo na stejné vlně...tak si poslechne.Moc děkuji...♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj, Jaruško, než jsem odepsala Jítě, naskočil tady komentík od Tebe...moc děkuji...♥

      Vymazat

Děkuji za komentáře.