Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

středa 23. září 2020

Levandulový relax


 

13 komentářů:

  1. Krásně levandulové, líbí se mi ⚛ ☼ ⚛

    OdpovědětVymazat
  2. Už píši komentík po třetí a vždy zmizí, jsou tu asi skřítkové ⚛ ☼ ⚛

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni,já zatím žádné problémy nemám, snad to tak zůstane, děkuji...♥

      Vymazat
  3. Nádherné,levandulové.Já si levanduli suším a háčkuji si na ni malé polštářky.Mám i levandulovou kočku,šáchora ji nezajímala,ale z levandule se může zbláznit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, já též suším, plním do pytlíčků z organzy stažených stužkou, dávám do skříní a každý rok vkládám čerstvou.Mám růžovou, bílou, světle i tmavě fialovou...nejvíc voní ta naše "Levandule lékařská"... micka má dobrý vkus :-)...díky...♥

      Vymazat
  4. Nádherné dílko Aličko ♥ krásně mrská nožkami ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Aličko nádheráááááááááááá jako vždy ***********************zdravím levanduli také pěstuji

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný obrázek jsi opět vytvořila. Líbí se mi moc. Přeji Ti krásný večer a pohodové podzimní dny i když se má počasí pokazit, ale po dešti zase vyjde sluníčko...

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji levandulí Aličko...nádhera...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.