Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

sobota 26. září 2020

Prší...nevadí, posílám ti prima den


 

13 komentářů:

  1. Krásné Ali u nás už neprší ale ochladilo se a začali nám topit.🌼🌼🌼

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Jindří, u nás pršelo od pátku.Dnes je taky zataženo, uvidíme...taky přítápíme teď v 9.15 je u nás 13° díky za písmenka...♥

    OdpovědětVymazat
  3. Moc a moc krásný obrázek jsi vytvořila Aličko. U nás už neprší a dokonce se ukazuje místy sluníčko. Chladno ale zůstalo. přeji Ti příjemnou neděli a zítřejší sváteční den.

    OdpovědětVymazat
  4. ani u nás už neprší,je chladno a já přeji pohodovou neděličku

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné dílko Aličko 🌼💕🌸 u nás dnes už neprší, ale je chladno 🌼💕🌸

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné Aličko ♥, u nás dnes neprší a svítí sluníčko, ale je dost venku chladno ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata, zdravím, u nás dnes taky občas vykouklo sluníčko, nepršelo, ale bylo chladno.Díky...♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojík Aličko samá krása proletěla jsem i zpět. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ali,to je kouzelný obrázek.Nám ty tři dny propršely,ale zase jsem naháčkovala pár věcí.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš,děkuji. U nás v pondělí nepršelo, ale byla kosa. Já jsem proti tobě lemra líná :-)...válela jsem se s knížkou.Pěkný večer...♥

      Vymazat

Děkuji za komentáře.