Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

pátek 16. října 2020

Klíídek a pohodičku...prima víkend


 

17 komentářů:

  1. jé to he super a ta myška já probíhá...perfektní!1☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se komentuji z mobilu...to je super...

      Vymazat
    2. Jaru, v pohodě :-) nic se neděje, dííky...♥

      Vymazat
  2. Jé,to je úžasný a milý obrázek.Přesně tak,klídek a pohodičku.Přeji ji Tobě celý víkend.
    Já trpím tzv.esenciálním tremorem,hlavně,že to není Parkinson.Byla jsem na CT hlavy.Trochu jsem to měla odjakživa,ale až v důchodě je to horší.Nejhorší je právě práce s myší a třeba se mi i hodně špatně píše.Podepsat se v bance,na úřade je za trest.Ale jinak se na mě nic nepozná.Proto už netvořím nějakou dobu obrázky.No,hlavně,aby to nebylo horší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, důležité je, že nemáš žádná jiná omezení.Horší to určitě nebude.Bez tvoření obrázků se obejdeš máš spoustu jiných zájmů. Moc ti děkuji a přeji pěkné dny...♥

      Vymazat
  3. Týýý jó to je krásně miloučké 🌸🥀🌹 líbí se mi 🌸🥀🌹

    OdpovědětVymazat
  4. jasně,klídek a pohodičku přeji - no ta myška,tu bych k té pohodě nemusela

    OdpovědětVymazat
  5. Hi hi Aličko to je milé... hezký víkend snad přestane pršet...

    OdpovědětVymazat
  6. Super obrázek Ali, v klidu moc nejsem děti bojují s tím hajzlem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květko, neboj se o ně, tu mrchu zvládnou! Opatruj se...♥

      Vymazat
  7. HI hI TAK TO JE NÁDHERÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ pohodičku také přeji Aličko **************************************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.