Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

pátek 9. října 2020

Pojď mě krásně hřát

Hudební prezentace...pro spuštění či stažení klikni levou myší a vyber...

 
 
podpis byl na původní blogy, nemá smysl jej přepisovat :-)              

12 komentářů:

  1. krásné moc i když to sluníčko už je studené...

    OdpovědětVymazat
  2. Ali nádherné videjko si vytvořila vždy to musím uložit abych to spustila děkuji ...🌹 💖💐🌺 👱

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětko, pokud jdeš Googlem, pps-ka se ti po kliknutí stáhne, pokud jdeš Mozillou, můžeš si zvolit pouze spuštění.Moc děkuji...♥

      Vymazat
  3. Překrásná prezentace, super 🌙🍀🌃🌙🍷

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásné i píseň Věry Martinové.Ráda jsem se nechala unést

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásná PPSka , Ali mě to šlo jedině stáhnout i když jsem šla z Mozilly♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květko,moc děkuji. V Mozille by ti mělo naskočit okno ve kterém si vybereš - otevřít, nebo uložit ...kliknout na kolonku otevřít pomocí... rozkliknout roletku a vybrat z programů...já vybírám PowerPoint 2013...díky...♥

      Vymazat

Děkuji za komentáře.