Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

sobota 3. října 2020

Prima ránko, dáš si kávičku?


 

11 komentářů:

  1. ahoj Moja....kávičku som si dala pred chvíľou...ďakujem....kúzelnica obrázková...parádne dielka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný obrázek Aličko. Přeji Ti krásný zbytek soboty a pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný obrázek.Krásně na mě slečna mrká,ale kávičku si s ní nedám,nepiju ji.Ale,děkuji
    Hezký večer ,Ali

    OdpovědětVymazat
  4. Kávičku mám ráda hlavně ráno, teď už je na ni pozdě, krásně tvoříš Aličko 💞🍀🌙💕💫🍁

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Irenko, dnes a včera jsem vypila kafí nad plán, seděla jsem totiž u voleb a to nevíš ani o čem si máš celý den s přísedícími povídat. A to mi to čeká ještě příští týden♥ Nic už nyní nestíhám.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné obrázky Aličko.Kávičku také už 6 roků nepijí nějak mi přestala chutnat.Ale na obrázku je lákavá... hezký zbytek neděle...

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojda Alice. Máš to tu hezké. Mám radost, že jsem objevila další dušičku z Blogu.cz. Nějak jste se mi všechny poztrácely...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, val, díky. Též jsem ráda, že jedeš dál ...jsme staré harcovnice :-) před léty jsme společně zakládaly webovky, pak blog.cz. Jdu k tobě na kukačku...♥

      Vymazat
  8. Aličko moc zdravím a děkuji také a tu kávičku moc nemusím ale děkuji ***************************obrázky super🌹 💖💐🌺

    OdpovědětVymazat
  9. Děvčata,zdravím, všem moc děkuji... přeji pěkný týden...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.