Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

čtvrtek 5. listopadu 2020

Prima večer


 

7 komentářů:

  1. Další nádheráááááááááááááááááááááááááá********************

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký večer Aličko, parádní dílko ♥✿✿

    OdpovědětVymazat
  3. Aličko to je opravdu překrásný obrázek. Líbí se mi moc. Před několika dny jsem si omylem smazala původní blog. Strašně mě to mrzí. Musela jsem založit nový, kam jsem aspoň zkopírovala ten, který jsem měla zálohovaný a slučovala jsem ho s tím původním, tak aspoň něco zůstalo. Ten výletní bohužel jsem zálohovaný neměla. Štve mě to, ale nejde o život. O fotky jsem nepřišla. Mám je na úložišti...Naštěstí! Můj nový blog: http://fotojaradu.blogspot.com/ Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, šla jsem k tobě a zjistila jsem, že blog je smazán. Jak píšeš...nejde o život :-) stalo se, ten nový mám už v seznamu přátel...♥

      Vymazat
  4. Ali,to je překrásný obrázek a moc pěkná animace.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Děvčata, všem moc děkuji...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.