Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

středa 20. ledna 2021

Jestliže člověk žije s kočkou...


 

12 komentářů:

  1. To je svatáááááááááááááááá pravda ⚛ ღ ♥ zvířátka nejlepšíííííííííííííííííííííííííííííííí ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mám micky moc ráda. Stále vzpomínám na naší Mášu, byla černá, jako ta na obrázku. Mám ráda všechna zvířátka.Díky za písmenka...♥

      Vymazat
  2. Překrásný obrázek... já mám ale doma "kocoura" ..hihihi. Dřív jsem měla papoušky. Teď už jen mušky octomilky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru, já taky...dvounohého :-) postaršího....díky...♥

      Vymazat
  3. Ali tak to je nádherný obrázek ******************

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné a potvrzuji.Nejraději ji mám,když mi právě sedí na klávesnici a pozuje před monitorem.Je naštvaná,že si ji nevšímám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JItuš, kočka je prostě osobnost. Užívej si to, pokud jí máš. Mášu, jsem měla 13 let, a moc na ní vzpomínám. Děkuji za písmenka...♥

      Vymazat
  5. Překrásné dílko***************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.