Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

sobota 13. února 2021

Prima víkend ...


 

8 komentářů:

  1. Aličko, to je miloučké tvořeníčko. líbí se mi ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné dílko Ali, tak už mám 6 dní druhé oko za sebou, nevím proč, ale tentokrát to bylo hodně bolestivé a druhý den, když mě sundali obvaz jsem nic neviděla. Po prvním oku jsem viděla krásně, jen jsem ho měla šetřit a spíš mě v něm svědilo.V oku mi do čtvrtka řezalo a stále vidím dost špatně. Musím doufat , že to bude dobré. Je hrozné, když si nemohu ani číst.Když jsem v tmavých brýlích, tak celkem ujde být na PC a dívat se na televizi, ale nemohu tu být dlou, pak mi bolí hlava. Děkuji moc za komentíky a přeji hezký večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc milý obrázek.Měj hezký zbytek víkendu

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata, moc Vám děkuji...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.