Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

úterý 23. března 2021

Moje srdcovka, paní "Hana Hegerová" ♥♥♥

 Odešla Paní zpěvačka " Hana Hegerová " jsem velmi, velmi smutná. Čest její památce.



14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Leni,jsem moc smutná. Její písně byly a vždy budou mou srdeční záležitostí.Určitě jsi si všimla, že od založení blogspotu mám tady vložená její videa.A bylo to tak i na blogu.cz...♥

      Vymazat
    2. Ahojky Aličko, ano všimla. Je to smutné, opatruj se. pa ღ

      Vymazat
  2. Ali,udělala jsi krásnou vzpomínku.Mám její písně hodně ráda.Včera,když jsem to četla jsem si hned vzpomněla na tebe.Občas si ji u tebe pouštím i když mám doma její desky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paní Hana,žila poslední dobou v ústraní, nestála o popularitu za každou cenu...byla to dáma a slušný člověk! A to za každého režimu, život neměla jednoduchý...dcera bankéře,tudíž víš jistě své.Taky mám její LP i CD a včera jsem si sem přidala další dvě krásné písně.Do jejich písni musel člověk svým způsoben dozrát. Děkuji za písmenka...♥

      Vymazat
  3. Hanička byla skvělá, moc mi chybí

    OdpovědětVymazat
  4. Ali je to smutné ,jak všichni Co máme rádi odcházejí.Vím žes ji měla moc ráda,já také.Aspoň její písně zūstaly...❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří měla a nic se nemění, stále to bude pro mě jedna z nejlepších zpěvaček...děkuji...♥

      Vymazat
  5. Ali moc hezká vzpomínka jo bylá to dáma už taková nebude a to vim máš tam pořád ty jeji videa také ji ráda posloucham na nic si nehrala byla jednička..

    OdpovědětVymazat
  6. Krásnou vzpomínku si Ali udělala.Také ji ráda poslouchám ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná vzpomínka na jedinečnou osobnost a PANÍ ZPĚVAČKU ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Ano, byla to "PANÍ ZPĚVAČKA" ...děkuji...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.