Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

pátek 9. dubna 2021

Fialky z naší zahrádky... prima den


 

11 komentářů:

  1. Moc krásný obrázek. Na slunečných místech tu fialy také už rozkvétají, ale jen tam, kde je to chráněné. Jinak ráno tu ještě ležel místy sníh a mrzlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké jak ti to kvete u nás snih tak nic moc nekvete *******************🌞🌼🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, já mám Fialky skoro všude, vůbec nechápu :-) nějaké tady kvetly každý rok, ale letos je v trávě fialovo. Dokonce zapadaly sněhem, sníh je pryč a ty krásky stále kvetou.Jsem ráda, bylo mi jich líto.Dokonce mám u domu rozkvetlé Narcisky a u Tulipánů poupata...paráda. Moc děkuji za písmenka...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Aličko, krásně Ti kvetlou fijalky, moc hezké ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný obrázek.Fialky jsem u nás zatím neviděla,ale vím o místech,kde jich je každý rok hodně.Musím se tam zase jet na kole podívat.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc a moc krásné***********************

    OdpovědětVymazat
  7. Danu, Květko, moc děkuji...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.