Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

úterý 20. dubna 2021

Fred Parrris - The Satins - In the still of the night (V tichu noci)


 Pro přehrání - klik levou myší na obrázek a spustit přehrávání.... pokud chceš někomu odeslat, zkopíruj při přehrávání odkaz v levém horním rohu...

11 komentářů:

  1. Moc krásné i písnička, líbí se mi ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je pěkná, staré písničky mám ráda, díky Leni...♥

      Vymazat
  2. Překrásné Ali také mám staré písničky ráda...💙❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindří,
      mám jich nespočet ještě i na magnetofonových páskách, kazetách, LP, CD... jsem muzikantská
      Liduška :-)děkuji...♥

      Vymazat
  3. Tak soby dob nevím jak se to píše je super písníčka ******************************

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětko, shoo doop dooby doo (tím začíná)...znáš jí určitě z filmu... Dirty Dancing - Hříšný tanec. V tom filmu jsou parádní pecky.Moc děkuji za písmenka...♥

      Vymazat
  4. Překrásné,ta píseň je nádherná

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů parádní dílko samo i písnička******************

    OdpovědětVymazat
  6. Ano, písnička je parádní. Moc děkuji...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.