Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

sobota 10. dubna 2021

Kytičky

 Jaro je tady...prima dny ♥






9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jani, fotky jsou pouze z telefonu... nic moc. Na Jarušku a Jituš, nemám, to je zcelá jiná liga :-)děkuji...♥

      Vymazat
  2. Aličko nádherné růže a fialky také a narcisky to Ti už tak kvete . u nás nic teprve sníh roztál hezký večer ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bětko, my jsme tady schovaný... okolo nás jsou kopce.Kvete to opravdu parádně.Růže jsem dostala, bylo jich 30... říkaly si o fotku :-) Neboj, za chvilku ti zahrádka rozkvete.Díky a pěknou neděli...♥

      Vymazat
  3. Aličko mám ráda jarní kvítka, moc pěkné ♥ ღ ☼

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kytičky.Já jsem si koupila růže sama,ale doma mně dlouho nevydržely,ale dala jsem je i na hřbitovy do vázy a tam byly ještě dnes krásné.Doma je teplo.Dnes jsem si koupila tulipány,manžel tedy platí,snad chvíli vydrží.Mám ráda doma čerstvé květiny.

    OdpovědětVymazat
  5. Jejky to je nádhera******************

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné kytičky máš Ali, pěkné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Děvčata, moc Vám děkuji...♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.