Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

pondělí 14. června 2021

Už vše kvete :-)


 

11 komentářů:

  1. Krása Aličko moje maminka měla také vždycky plnou zahradu různých kytiček.🌼🌼🌼

    OdpovědětVymazat
  2. Ali moc hezké Ti to kvete mne už také všechno kvete ..*********************

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné květy . Ta růže se mi moc líbí. trávový kosatec mám na záhonku před domem.

    OdpovědětVymazat
  4. Drobnokvětá růže se mi moc líbí,je krásná.
    Kosatců máme u baráku hodně,ale už jsou odkvetlé.Žluté jsem fotila nedávno u jednoho rybníka

    OdpovědětVymazat
  5. Je fakt, že pokud zahrádka nakvétá je to pastva pro oči i duši. Moc děkuji...♥

    OdpovědětVymazat
  6. Aličko, to je krása, kosatce jsou nádherné ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Kvete to parádně, tobě určitě též, Květko...dííky...♥

      Vymazat
  8. Překrásně Ti to kvete, hned je svět veselejší***********************

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře.