Děkuji za návštěvu a přeji pěkné dny ♥

pátek 23. července 2021

Giovanni Marradi ♥ Forever Beatiful - Habrovický rybník - Ústí nad Labem


 

10 komentářů:

  1. Aličko, to je krása ⚛ ღ ♥ zrovínka jsem si udělal kávičku a tak poslouchám a kochám se přírodou ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ali to je krása...super relax.💙

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, Jindří, ten rybník mám ráda.Fotky jsou staré asi 9 let, ale stále je tam krásně. Děkuji...♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké videiko Aličko,dýchá z něho klid a pohoda

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné videjko Ali a ptáčkové nám tam pěkně šveholí ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ali tak to je krása moc hezké videjko klid a pohoda děkuji ..************

    OdpovědětVymazat
  7. Ali,to je úchvatné.To jsem potřebovala chvíli zklidnění.Já u téhle skladby relaxuji,je hodně na Youtube.Mám taková dechová cvičení.
    Nádherné spojení klavíru a přírody

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, Marradi je úžasný skladatel a pianista. Jeho skladby mám mooc ráda, dííky ...♥

      Vymazat

Děkuji za komentáře.